ZEISS-services
ZEISS-services

Zodat u zich kunt richten op de patiëntenzorg.

ZEISS OPTIME

Dankzij de services van ZEISS kunt u zich concentreren op waar u goed in bent:
het bieden van eersteklas patiëntenzorg.

Met ZEISS OPTIME kunt u zich richten op de zorg voor patiënten.

Met de OPTIME®-serviceplannen van ZEISS profiteert u van een prioritaire behandeling, zodat u zonder beperkingen kunt werken en ongeplande uitval van uw systemen kunt voorkomen.

We kunnen uw klinische of praktijkprocessen ondersteunen met ons serviceaanbod dat veel verder gaat dan de garantie. Er kan in één serviceplan een breed scala aan services worden opgenomen, geheel afgestemd op uw specifieke behoeften.

Dat is waar het om draait bij ZEISS OPTIME.

ZEISS OPTIME-servicepakketten

De drie OPTIME-servicepakketten op maat bieden een vangnet voor uw systemen van ZEISS ervaren, gecertificeerd en betrouwbaar. Onze service helpt u de waarde en het rendement van uw systeem van ZEISS te behouden. Een onderhouden instrument biedt de diagnostische nauwkeurigheid en behandelprecisie die de basis vormen van uw reputatie. Daarnaast kunt u kiezen uit verschillende add-ons. Wij werken nauw met u samen om de oplossing te vinden die het beste aan uw eisen voldoet.

  • OPTIME complete

    Als u een missiekritische systeemomgeving heeft (bijv. een phacosysteem als onderdeel van een cataractworkflow), of een apparaat dat cruciaal is voor de workflow en daarom invloed heeft op de hele instelling, of als de inzetbaarheid van een systeem van ZEISS cruciaal is, kies dan voor OPTIME complete. Dit is een pakket met volledige service dat de hoogste productiviteit en de snelste oplostijden biedt zonder financiële risico's. Profiteer van prioriteitsbehandeling en een gerust gevoel.

  • OPTIME advanced

    Als u een apparaat heeft in een missiegevoelige omgeving met een aanzienlijke invloed op de workflow, waarbij elke uitval zou leiden tot een groot productiviteitsverlies, kies dan voor OPTIME advanced. Dit pakket combineert vier voordelen: geen ongeplande onderhoudskosten; consistente systeem- en servicekwaliteit; hoge inzetbaarheid; hoge mate van flexibiliteit, betrouwbaarheid en efficiëntie.

  • OPTIME prevent

    Als uw systeem van ZEISS een kleinere impact heeft op de workflow en u een back-upsysteem heeft, als het een technologisch basisproduct is en als uw instelling met een lager budget werkt, dan is OPTIME prevent het juiste servicepakket voor u. U elimineert hiermee ongeplande onderhoudskosten en profiteert van regelmatige veiligheids- en kwaliteitscontroles. Het contract zorgt er ook voor dat de levensduur van het systeem wordt verlengd.

Aangepaste servicepakketten voor uw dagelijkse routines

Het serviceaanbod kan van land tot land verschillen, afhankelijk van de lokale voorschriften.

Preventief onderhoud Preventief onderhoud en regelmatige systeemveiligheids- en kwaliteitscontroles helpen de levensduur van uw systemen te garanderen.
Ondersteuning op afstand Reparatie op afstand, schermdelen op afstand, toepassingsondersteuning en logbestandanalyses kunnen worden toegepast om de uitval te verminderen.
Updates Software-updates verbeteren de veiligheid en prestaties van uw systemen.
MyZEISS Gebruik ons online klantenplatform om serviceverzoeken te openen, softwarebestanden te downloaden en uw systemen van ZEISS 24/7 online te beheren.
Correctief onderhoud Als een van uw systemen niet goed werkt, staat ons gekwalificeerde serviceteam voor u klaar.
Reserveonderdelen Bestel en ontvang onze gecertificeerde reserveonderdelen wanneer u ze nodig heeft, zodat u zich volledig kunt richten op hoogwaardige patiëntenzorg.
Extra servicekenmerken Afhankelijk van het systeem van ZEISS, de installatie of de regio kunnen extra servicefuncties worden aangevraagd.

OPTIME complete

op verzoek

OPTIME advanced

tijd + materiaal

op verzoek

OPTIME prevent

niet van toepassing

tijd + materiaal

tijd + materiaal

op verzoek

Extra servicekenmerken

  • Upgrades

    Software-upgrades

    ZEISS kan nieuwe toepassingsfuncties en software-upgrades leveren, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw systemen draaien op de nieuwste versies.

  • Lenen

    Lenen

    Als een systeem niet ter plaatse kan worden gerepareerd, moet het mogelijk naar ons eigen reparatiecentrum worden gestuurd. In bepaalde gevallen kunnen wij een vervangend systeem leveren terwijl wij uw systeem repareren.

  • Applicatieondersteuning

    Applicatietraining

    Applicatietraining voor u en uw team, gegeven door een gecertificeerde ZEISS-applicatiespecialist op locatie of bij een van onze trainingscentra.

  • Ondersteuning bij integratie/migratie

    Ondersteuning bij integratie/migratie

    Onze IT-service kan u helpen bij het migreren van een systeem naar uw eigen IT-omgeving en het implementeren van de noodzakelijke netwerkinstellingen.

  • Buiten kantoortijden

    Buiten kantoortijden

    Uitgebreide gecontracteerde service-uren voor preventief en/of correctief onderhoud (maandag - vrijdag en/of weekenden + feestdagen).

  • BioMed-training

    BioMed-training

    Doe diepgaande kennis op over uw systemen van ZEISS, hoe u ze het beste kunt gebruiken, hun functies en onderhoud in een speciale BioMed-training.

Geïnteresseerd in OPTIME-praktijkvoorbeelden?

Bekijk de video's over de ervaringen van klanten met OPTIME.

Ontdek hoe OPTIME-servicepakketten in klinieken of praktijken hebben geholpen om de aandacht te richten op wat echt belangrijk is: het bieden van uitstekende patiëntenzorg.

Neem contact met ons op voor meer informatie over servicepakketten van ZEISS OPTIME

Formulier is aan het laden...

Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

MyZEISS-klantenplatform

Beheer uw systemen van ZEISS online.

MyZEISS is het klantenplatform waarmee u het volledige potentieel van uw systemen van ZEISS kunt benutten. Maak een keuze uit een groot aantal trainingsvideo's, verzamel inzichten van collega's en maak gebruik van een uitgebreide set hulpprogramma's, zodat u uw systemen zo effectief en efficiënt mogelijk kunt gebruiken en de uitval tot een minimum kunt beperken.

Mijn systemen

Mijn systemen

Krijg een overzicht van al uw systemen van ZEISS. Bekijk basisgegevens van uw systemen van ZEISS, zoals hun locatie. Controleer veel details online (bijv. installatiedatum en contractstatus) en dien wijzigingsverzoeken rechtstreeks in via MyZEISS.

Alleen verkrijgbaar voor geverifieerde klanten van ZEISS.

Serviceverzoek

Serviceverzoek

Bekijk alle nieuwe, bestaande en oude servicetickets. Maak nieuwe online serviceverzoeken en volg de status van bestaande verzoeken, 24 uur per dag. Voeg meer details, zoals afbeeldingen en logbestanden, toe aan een ticket om ons te helpen problemen te diagnosticeren en sneller op te lossen.

Alleen verkrijgbaar voor geverifieerde klanten van ZEISS.

Software downloadportaal

Software downloadportaal

Ga naar MyZEISS om softwarebestanden te downloaden, zoals installatiepakketten of beveiligingsupdates, om ervoor te zorgen dat uw systemen van ZEISS up-to-date zijn en om de wachttijd tot een minimum te beperken.

Afzonderlijke registratie en aanmelding is vereist.

Wilt u uw systeemgebruik maximaliseren?

Word vandaag nog lid van MyZEISS.

Maak kennis met ons alles-in-één platform, gepersonaliseerd naar uw behoeften. Met een uitgebreide bibliotheek met artikelen van uw collega's, uitgebreide trainingen en handige hulpprogramma's en functies voor uw apparaten van ZEISS.

Slim success - ZEISS Smart Services

  • Sluit uw systeem aan en ontvang onmiddellijk ondersteuning op afstand om reactietijden te verkorten en de systeembeschikbaarheid te verhogen.
  • Onze gecertificeerde experts kunnen u adviseren om de juiste reserveonderdelen te vinden en problemen snel op te lossen.
  • Cybersecurity en veilige verbinding volgens internationale normen. (bijv. ISO/IEC 27001)

Contact opnemen

Verkoop- en productvraag

Formulier is aan het laden...

Voor meer productinformatie of het aanvragen van een offerte.
Geef aan in welk product u geïnteresseerd bent en welke informatie u graag wilt.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

Servicevraag

Formulier is aan het laden...

Voor hulp bij of vragen over uw ZEISS product.
Vul dit formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

Algemene vraag

Formulier is aan het laden...

Voor algemene vragen over vacatures, persinlichtingen en bedrijfsinformatie.
Verstrek meer informatie over uw aanvraag.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.