Ervaringen van klanten met ZEISS OPTIME
ZEISS-services

Zodat u zich kunt richten op de patiëntenzorg.

ZEISS OPTIME

Ontdek hoe OPTIME-servicepakketten in klinieken of praktijken hebben geholpen om de aandacht te richten op wat echt belangrijk is: het bieden van uitstekende patiëntenzorg.

ZEISS-services staan bekend om de hoge klanttevredenheid

Klanten van over de hele wereld vertrouwen op OPTIME®-servicepakketten van ZEISS. Dankzij onze tientallen jaren ervaring in het ondersteunen van uw klinische en praktijkbehoeften kunt u zich door betrouwbare systemen, geoptimaliseerde systeemprestaties en geavanceerde, verbonden technologieën richten op de zorg voor uw patiënten. De hoge klanttevredenheidsscore1 getuigt van onze inzet om een uitzonderlijke service te leveren en de ondersteuning te bieden waar onze klanten behoefte aan hebben.

Medische zorgprofessionals, IT-beheerders en klinische directeuren van over de hele wereld delen hun ervaringen over dagelijkse uitdagingen. Ontdek hoe betrouwbaar systeemonderhoud en -reparatie, transparante processen en digitale ondersteuning ervoor zorgen dat klinieken en praktijken soepel blijven draaien met de OPTIME-servicepakketten van ZEISS. Op de volgende video's van klanten van ZEISS van over de hele wereld zijn deze momenten en ervaringen vastgelegd.

Uitstekende service

over de hele wereld

Uitstekende service over de hele wereld
Dr. Om Parkash Eye Institute Het ZEISS-serviceteam staat voor u klaar
Medische praktijk van Dr. Kortüm MVZ GmbH Waarom ZEISS OPTIME essentieel is voor de groei van de praktijk
OFTALVIST-kliniek Verrbonden voor betere patiëntenzorg
ENVUE Eye & Laser Center Hoe een 'geweldige servicepartner' een efficiënte patiëntflow ondersteunt
Eagle Eye Centre Een samenwerking voor het welzijn van de patiënt
Clinica del Noroeste Een toonaangevende kliniek: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Diepgaande inzichten voor flexibele diensten gebruiken
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Cruciale service voor oogzorg met een hoog volume
Dr. Bruce A. Rivers, directeur en chirurg, Envue Eye & Laser Center, VS

Hoe een 'geweldige servicepartner' een efficiënte patiëntflow ondersteunt

Sinds 2021 vertrouwen dr. Bruce A. Rivers en het team van de Envue Eye & Laser Center in de VS op hun OPTIME-servicepakket van ZEISS voor een soepele workflow rondom de patiënt. Van regulier onderhoud en compromisloze systeemupgrades tot en met snelle ondersteuning tijdens uitval speelt het serviceteam van ZEISS een doorslaggevende rol bij de efficiëntie en perfecte patiëntenzorg in de kliniek.

Lic. Franciso Javier Valdez, General Manager, Clínica del Noroeste, Mexico

Een toonaangevende kliniek: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste heeft dankzij systemen van ZEISS een unieke positie, doordat de kliniek kortere operatietijden en de meest geavanceerde technologie in de regio kan bieden. Het team heeft gekozen voor een OPTIME-servicepakket van ZEISS voor preventief en corrigerend onderhoud, in combinatie met scholing van het personeel, om de uitrusting kosteneffectief en efficiënt te houden. Ontdek hoe onze samenwerking voor uitstekende oplossingen en een hoogwaardige service voor patiënten zorgt.

Dr. Márcia Toledo, medisch directeur, VER Hospital de Olhos, Brazilië

Diepgaande inzichten voor flexibele diensten gebruiken

VER Hospital de Olhos in Brazilië biedt patiënten op zeven locaties kwalitatief hoogwaardig zicht en kwaliteit van leven. Het team vertrouwt op hun OPTIME-servicepakket van ZEISS voor flexibele ondersteuning die aansluit op hun behoeften. Het serviceteam maakt gebruik van diepe inzichten in de systemen van ZEISS om toegang tot systemen te verkrijgen en deze te diagnosticeren. Ook worden getrainde technici ingezet om elk probleem te verhelpen. Bekijk hoe deze krachtige samenwerking garant staat voor betrouwbare zorg.

Dr. Pedro Tañá Rivero, National Medical Director, OFTALVIST Clinic, Spanje

Verrbonden voor betere patiëntenzorg

Voor het toegewijde team van de OFTALVIST-klinieken, een netwerk van meer dan 40 oogheelkundige praktijken in Spanje dat jaarlijks 300.000 patiënten behandelt, is het van cruciaal belang om verrbonden te zijn met realtime service. Ontdek hoe de directe ondersteuning op afstand van ZEISS OPTIME ervoor zorgt dat de klinieken altijd klaar staan om voor hun patiënten te zorgen, problemen direct kunnen oplossen, en tegelijkertijd voor een veilige verbinding zorgen die voldoet aan de nieuwste normen.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD, oogheelkundig specialist, medische praktijk van dr. Kortüm MVZ GmbH, Duitsland

Waarom ZEISS OPTIME essentieel is voor de groei van de praktijk

In zijn oogheelkundige praktijk, een familiebedrijf in Ludwigsburg, hecht Dr. Karsten Kortüm veel waarde aan duidelijke communicatie met zijn patiënten. Hij koos voor een ZEISS OPTIME-servicepakket om ervoor te zorgen dat de uitstekende zorg voor meer dan 7000 patiënten per kwartaal soepel en transparant verloopt. Dr. Kortüm vertrouwt op ZEISS voor een naadloze werking en wettelijke naleving bij het onderhouden van medische systemen. ZEISS OPTIME speelt een essentiële rol in de groei van de praktijk door de systemen in een hoogwaardige en nauwkeurige staat te houden.

Dr. Rohit Om Parkash, Clinic Director, cataract en refractieve chirurgie, Om Parkash Eye Institute, India

Het ZEISS-serviceteam staat voor u klaar

Bij het Dr. Om Parkash Eye Institute in Punjab, India vertrouwt het team dat uit vader en zoon bestaat op de continue bedrijfstijd van het systeem om hun oogheelkundige praktijk op volle toeren te laten draaien. Dit wordt mogelijk gemaakt door de snelle ondersteuning van het ZEISS-serviceteam. Ontdek op welke manier een ZEISS OPTIME-servicepakket essentieel is voor hun missie om uitzonderlijke patiëntenzorg te leveren.

Dr. Jacob Cheng, directeur van retinaservices en vitreoretinale chirurgie, Eagle Eye Centre, Singapore

Een samenwerking voor het welzijn van de patiënt

Betrokken en persoonlijke oogzorg is de hoogste prioriteit voor dr. Jacob Cheng en het personeel van het Eagle Eye Centre in Sigapore. Dankzij directe ondersteuning van ZEISS voorkomt de kliniek uitvaltijden die operaties kunnen vertragen en wordt veiligheid gewaarborgd. Bekijk de video om te ontdekken waarom ze van mening zijn dat ZEISS OPTIME-service fundamenteel is voor hoogwaardige patiëntenzorg.

Prof. Guo Haike, directeur van het Shanghai Heping Ophthalmological Hospital, China

Cruciale service voor oogzorg met een hoog volume

In het Shanghai Heping Eye Hospital maken geavanceerde ZEISS-systemen integraal deel uit van de werkzaamheden. Met meer dan 100.000 polikliniekbezoeken per jaar is het van cruciaal belang dat de apparatuur optimaal presteert. Daarom hebben professor Guo Haike en het team gekozen voor een OPTIME-servicepakket. De snelle reactie van het ZEISS-serviceteam voor reparaties en onderhoud ondersteunt soepele processen, bedrijfsveiligheid en zorgt voor betrouwbare resultaten.

Neem contact met ons op voor meer informatie over servicepakketten van ZEISS OPTIME

Formulier is aan het laden...

Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

Contact opnemen

Verkoop- en productvraag

Formulier is aan het laden...

Voor meer productinformatie of het aanvragen van een offerte.
Geef aan in welk product u geïnteresseerd bent en welke informatie u graag wilt.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

Servicevraag

Formulier is aan het laden...

Voor hulp bij of vragen over uw ZEISS product.
Vul dit formulier in. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.

Algemene vraag

Formulier is aan het laden...

Voor algemene vragen over vacatures, persinlichtingen en bedrijfsinformatie.
Verstrek meer informatie over uw aanvraag.

De door u in het contactformulier ingevulde gegevens worden door Carl Zeiss Meditec AG en onze plaatselijke Carl Zeiss Meditec salesbedrijven gebruikt om uw aanvraag via e-mail of telefoon te beantwoorden. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over de manier waarop ZEISS uw gegevens verwerkt.


  • 1

    CSAT is een maatstaf voor in hoeverre geleverde producten en diensten voldoen aan de verwachtingen van de klant of deze overtreffen. Het resultaat bepaalt het totale percentage tevreden klanten.