ZEISS VOOR OOGZORGPROFESSIONALS

Mijn Kijkprofiel van ZEISS

Uw klanten kunnen een beter inzicht krijgen in hun visuele behoeften door simpelweg uw website te bezoeken.

Met het te personaliseren, co-branded, Mijn Kijkprofiel op uw website kunt u uw klanten hun eigen kijkprofiel laten creëren om te bepalen welke ZEISS glazen het beste bij hun levensstijl en visuele behoeften passen.

  • Trek meer klanten aan
  • Bespaar tijd met pre-anamnese
  • Zonder extra kosten beschikbaar en eenvoudig te implementeren

Interessante feiten over het gedrag van uw klanten.

  • 63 %

    van de aankopen beginnen online1

  • 93 %

    van de klanten  doet online onderzoek voordat ze later in de winkel hun aankoop doen2

  • 80 %

    van de klanten zei dat ze eerder zaken zouden doen met een bedrijf dat een persoonlijke aanpak heeft3

  • 76 %

    van de klanten verwacht dat organisaties hun individuele behoeften begrijpen4

Aankoopbeslissingen starten online.

De online en offline werelden van vandaag de dag zijn nauw verbonden. De aankoop van producten en het zoeken naar relevante informatie, het zij online of offline, zijn nauw verbonden. Dit geldt ook voor de aankoop van een nieuwe bril. Klanten willen meer te weten komen over hun ogen en ook ontdekken welke brillenglasoplossingen het  meest geschikt zullen zijn voor hun behoeften en uitdagingen.

Trek nieuwe klanten aan en val online op met het bekroonde Mijn Kijkprofiel.

Mijn Kijkprofiel analyseert  de levenstijl van uw klant en diens visuele gedrag met een aantal vragen. Zo kan het een uniek kijkprofiel genereren en de optimale ZEISS brillenglasoplossing aanbevelen, gebaseerd op persoonlijke behoeften. Het is een unieke tool die garandeert dat klanten een uitgebreider begrip hebben van hun visuele behoeften voordat ze de winkel inlopen.

Naadloze en volledige reis van online naar offline.

Uw klanten kunnen hun persoonlijke kijkprofiel opslaan als een QR-code op hun smartphone en meenemen naar de winkel. De resultaten kunnen nagelopen worden in uw winkel met de hulp van VISUCONSULT, voor essentiële informatie die u zal helpen de meest geschikte brillenglasoplossing aan te bevelen. Dit levert meer tijd op die u met uw klant aan het onderzoek kunt besteden of om relevante informatie uit te leggen.  U kunt het Mijn Kijkprofiel co-branden met uw naam en winkelgegevens om te garanderen dat klanten de weg naar uw winkel vinden.

Belangrijkste voordelen Wat Mijn Kijkprofiel u oplevert.

  • Val online op

    Verbeter uw website en vergroot uw online zichtbaarheid met een bekroonde webapplicatie.

  • Eenvoudige installatie

    Er zijn maar 4 stappen nodig om een op maat gemaakte versie op uw website te installeren, welke zichzelf vervolgens automatisch update (zonder extra moeite).

  • Het zaadje planten

    Begeleid klanten in hun gedachtes over hun zicht en uitdagingen die ze mogelijk hebben – waarmee u ze voorbereid op het onderzoek.

  • Naadloze reis van online naar offline

    Een QR-code zal de ervaring van uw klant laten voortzetten met VISUCONSULT zodat u zich volledig kunt richten op uw klant en de resultaten van diens kijkprofiel, waardoor ze minder lang in de stoel hoeven zitten.

  • Overwin de drempel

    Verminder de drempel voor de aankoop van een nieuwe bril door middel van goede voorbereiding en informatie. Genereer meer traffic naar uw winkel door uw winkeladres te integreren voor routebeschrijvingen.

  • Brillengladvies

    Een algoritme tilt het unieke kijkprofiel van uw klant naar een hoger niveau en geeft een aanbeveling voor relevante brillenglasoplossingen.

Neem contact op

Word een ZEISS partner

Bundel uw krachten met ons en profiteer van een sterk partnerschap

Formulier is aan het laden...

De in het contactformulier ingevulde gegevens zullen door Carl Zeiss Vision worden gebruikt om uw aanvraag per e-mail of telefoon te beantwoorden. Klik hier om onze verklaring over gegevensbescherming te lezen.

Plan een afspraak

Onze Sales & Product Advisors bezoeken u in uw winkel

Formulier is aan het laden...

De in het contactformulier ingevulde gegevens zullen door Carl Zeiss Vision worden gebruikt om uw aanvraag per e-mail of telefoon te beantwoorden. Klik hier om onze verklaring over gegevensbescherming te lezen.


  • 1

    ThinkwithGoogle, 2018.

  • 2

    Wirecard Global Shopping Report 2019.

  • 3

    Epsilon Research.

  • 4

    IBM Institute for Business Value.