Mijn Kijkprofiel van ZEISS
Uw klanten kunnen een beter inzicht krijgen in hun visuele behoeften door simpelweg uw website te bezoeken.
Met het te personaliseren, co-branded, Mijn Kijkprofiel op uw website kunt u uw klanten hun eigen kijkprofiel laten creëren om te bepalen welke ZEISS glazen het beste bij hun levensstijl en visuele behoeften passen.
Interessante feiten over het gedrag van uw klanten.
Aankoopbeslissingen starten online.
De online en offline werelden van vandaag de dag zijn nauw verbonden. De aankoop van producten en het zoeken naar relevante informatie, het zij online of offline, zijn nauw verbonden. Dit geldt ook voor de aankoop van een nieuwe bril. Klanten willen meer te weten komen over hun ogen en ook ontdekken welke brillenglasoplossingen het meest geschikt zullen zijn voor hun behoeften en uitdagingen.
Trek nieuwe klanten aan en val online op met het bekroonde Mijn Kijkprofiel.
Mijn Kijkprofiel analyseert de levenstijl van uw klant en diens visuele gedrag met een aantal vragen. Zo kan het een uniek kijkprofiel genereren en de optimale ZEISS brillenglasoplossing aanbevelen, gebaseerd op persoonlijke behoeften. Het is een unieke tool die garandeert dat klanten een uitgebreider begrip hebben van hun visuele behoeften voordat ze de winkel inlopen.
Naadloze en volledige reis van online naar offline.
Uw klanten kunnen hun persoonlijke kijkprofiel opslaan als een QR-code op hun smartphone en meenemen naar de winkel. De resultaten kunnen nagelopen worden in uw winkel met de hulp van VISUCONSULT, voor essentiële informatie die u zal helpen de meest geschikte brillenglasoplossing aan te bevelen. Dit levert meer tijd op die u met uw klant aan het onderzoek kunt besteden of om relevante informatie uit te leggen. U kunt het Mijn Kijkprofiel co-branden met uw naam en winkelgegevens om te garanderen dat klanten de weg naar uw winkel vinden.
-
1
ThinkwithGoogle, 2018.
-
2
Wirecard Global Shopping Report 2019.
-
3
Epsilon Research.
-
4
IBM Institute for Business Value.